Τι προτείνουν και τι προωθούν οι μεγάλοι οίκοι Μόδας για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2014-2015;
Τα κλασικά χρώματα λευκό, μαύρο και κόκκινο, που φαίνεται να υπερκαλύπτουν τις διαφορές στις αντιλήψεις των ειδικών της μόδας, λάμπουν μέσα από εκθαμβωτικά μακριά φορέματα στις πασαρέλες της Ευρώπης. Οι ολόσωμες φόρμες και τα ψηλόμεσα παντελόνια επίσης, επιχειρούν να καλύψουν τις νέες τάσεις.
Οι Οίκοι μόδας με έδρα κυρίως το Παρίσι, τη Ρώμη και το Λονδίνο, οι Giorgio Armani, Chanel, Christian Dior, Valentino, Versace, Jean Paul Gaultier, Alexandre Vauthier, Elie Saab, Viktor & Rolf, Vionnet, Stephane Rolland, Azzaro, Ralph & Russo, Zuhair Murad και Ulyana Sergeenko δείχνουν να αναζητούν μια διάκριση, δύσκολη ωστόσο αφού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, και το κοινό απαιτητικό.
Λεπτεπίλεπτο γούστο και μινιμαλισμός για τον Giorgio Armani, σορτς, μονόχρωμα, κόκκινα, μαύρα και λευκά ρούχα, αλλά και κορδέλες με κρόσια, πουά τούλ, τεράστιες παγέτες και βελούδινα υφάσματα.
Ρούχα κατάλληλα περισσότερο για τις φιέστες των οίκων και τα fashion show για τη Coco Chanel, με απλά λιτά αλλά και φουτουριστικά ή με μια ιδιόμορφη γυαλάδα φορέματα.
Η ολόσωμη αλλά κομψή φόρμα και τα απλά, καθημερινά φορέματα του Christian Dior.
Το άψογο στυλ, τα αυστηρά αλλά και κομψά φορέματα, κοντά και μακριά ή το φαρδύ παντελόνι για τον Valentino.
Ο οίκος Versace με τa πιο μοντέρνα και κάπως εξεζητημένα ρούχα, κοντά και μακριά φορέματα και φόρμα σε μπλε.
Η απολύτως ιδιαίτερη γραμμή του Jean Paul Gaultier με τα ασημί συνολάκια και τις φούστες σε έντονο κόκκινο.
Ο οίκος Alexandre Vauthier με το ολόσωμο σεξουαλικό φόρεμα με το σχίσιμο στο πλάι ψηλά μέχρι τη μέση και τη φόρμα ορισμό της κομψότητας.
Η επισημότητα του Εlie Saab.
Το «παιχνίδισμα» των Viktor & Rolf.
Το ονειρικό και η απαλότητα του οίκου Vionnet.
Τα ακριβά γούστα και η πολυτέλεια των Stephane Rolland…
και Azzaro…
Οι μοβ συνθέσεις με τις πάμπολλες πτυχές και το στροβίλισμα των φορεμάτων του Ralph & Russo.
Οι διαφορετικές εκδοχές του ίδιου στυλ (μακρύ και κοντό φόρεμα, παντελόνι και «ζακετάκι») του Zuhair Murad.
Και οι κομψές «υπερβολές» και το καλό γούστο της Ulyana Sergeenko.