Τα νέα φορολογικά βάρη που επιβάλλει η αγγλική κυβέρνηση στις ναυτιλιακές εταιρίες που έχουν έδρα τους το City του Λονδίνου, ενδέχεται να σηματοδοτήσουν την προσέλκυσή τους, ως εναλλακτική λύση, στο λιμάνι του Πειραιά.
Μπορεί, δηλαδή, να συμβεί ό,τι και κατά τα τέλη της δεκαετίας του ΄70, όταν πολλαπλασιάστηκαν οι ευκαιρίες για το ελληνικό λιμάνι να “περιθάλψει” εκατοντάδες πλοία ναυτιλιακών εταιριών.
Ο στόλος που ανήκει σε ‘Ελληνες αποτελεί την πρώτη δύναμη παγκοσμίως και στόχος της χώρας ήταν και είναι να αυξηθούν τα πλοία με ελληνική σημαία, καθώς κάτι τέτοιο είναι θέμα εθνικού γοήτρου αλλά και εθνικής επιβίωσης, αφού μπορεί να δώσει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ελληνική οικονομία.
Η πρόθεση του νέου υπουργού, του κ. Γιώργου Σταθάκη και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θεόδωρου Δρίτσανα να υπάρξει πλήρης αυτοτέλεια του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου αλλά και να δοθεί αυξημένο βάρος στη Ναυτιλία, αλλά και τα λιμάνια να έχουν μερίδιο στη διακίνηση προϊόντων διεθνώς -αλλά με διαφορετικούς τρόπους- δημιουργούν εύλογη αισιοδοξία για τον Πειραιά και την Ελλάδα.