Σε άλλο ένα βήμα προς τη μείωση της γραφειοκρατίας και τον εκσυγχρονισμό του Δήμου προχωρά το Δημοτικό Συμβούλιο Βάρης- Βούλας- Βουλιαγμένης.
Η αρχή λειτουργίας της ηλεκτρονικής πρόσκλησης των Δημοτικών Συμβούλων στις συνεδριάσεις του Δ.Σ., ακολουθεί την εφαρμογή της ηλεκτρονικής υπογραφής, τη διενέργεια του πρώτου ηλεκτρονικού διαγωνισμού στην Ελλάδα και την πιλοτική ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων εντός του Δήμου.
Με αυτόν τον τρόπο καταργείται η ετεροχρονισμένη μέθοδος που εφαρμοζόταν έως σήμερα και η οποία συνίστατο στην έκδοση έντυπων προσκλήσεων και εισηγήσεων όλων των θεμάτων, στη δημιουργία αντιγράφων για τους 33 δημοτικούς συμβούλους και στην επίδοσή τους με κλητήρα του Δήμου στα σπίτια των συμβούλων.
Μια χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία, αφού για κάθε συνεδρίαση τυπωνόντουσαν χιλιάδες φωτοτυπίες.
Η νέα Δημοτική Αρχή θέλησε λοιπόν να εκμεταλλευτεί τις διαδικασίες που προβλέπει η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, μεταξύ των οποίων είναι και η διαδικασία πρόσκλησης των συμβούλων στις συνεδριάσεις και η κοινοποίηση των εισηγήσεων των θεμάτων. Μάλιστα, η απόφαση του Δ.Σ. ελήφθη έπειτα από σύγκληση διαπαραταξιακής επιτροπής.
Λιγότερος χρόνος, λιγότερα έξοδα
Η νέα διαδικασία προβλέπει να λαμβάνουν οι σύμβουλοι ειδοποίηση για τις συνεδριάσεις με μήνυμα στο κινητό τους και στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται ένας χώρος στην ιστοσελίδα του Δήμου όπου θα μπορούν να μπαίνουν και να βλέπουν τις πλήρης εισηγήσεις των θεμάτων. Με τον τρόπο αυτό το Προεδρείο του Δ.Σ. μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο αλλά και πολλά περιττά έξοδα.
Ο τρόπος αυτός θα λειτουργήσει άμεσα και πιλοτικά και όταν οριστικοποιηθεί θα εισηγηθεί ο Δήμαρχος να επεκταθεί και στα υπόλοιπα πολιτικά όργανα του Δήμου.
Σύντομα δε ο Δήμος θα εφαρμόσει σύστημα παραλαβής αιτημάτων και παραπόνων των δημοτών μέσω εφαρμογής των κινητών τηλεφώνων.