- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 4 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 4 Λεπτά

Καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη της υπόθεσης της πώλησης του 51% κρίνεται η προσφυγή που εκδικάζεται την Τρίτη στο ΣτΕ. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι φορείς όπως η Περιφέρεια Αττικής μέσω του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη προσφυγή, αλλά ότι όπως το Portnet έχει γράψει, την προσφυγή έχουν καταθέσει οι δικηγόροι Πειραιά Γ.Καρδαράς και Δ.Βρέλλος, που είναι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, προσωπικοί φίλοι του Θοδωρή Δρίτσα και άμισθοι σύμβουλοι του υπουργού Επικρατείας Αλ. Φλαμπουράρη!

Μάλιστα, όπως το Portnet είναι σε θέση να γνωρίζει, το Μέγαρο Μαξίμου είναι ενήμερο για την προσφυγή και μάλιστα υψηλά ιστάμενο στέλεχος της κυβέρνησης ρώτησε ευθέως τον ένα εκ των δύο δικηγόρων «αν μπορεί να γίνει κάτι». Μοιάζει δηλαδή σαν να περιμένει η κυβέρνηση μια κίνηση από την πλευρά της δικαιοσύνης για να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση. Κι όλα αυτά ενώ, με βάση τη συμφωνία που υπογράφηκε το καλοκαίρι, η πώληση του ΟΛΠ θα έπρεπε να είναι η δεύτερη ιδιωτικοποίηση (προηγούνται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια) και θα έπρεπε να ολοκληρωθεί μέσα στον Οκτώβριο. Εκ των πραγμάτων και ανεξαρτήτως της προσφυγής στο ΣτΕ, ο στόχος του Οκτωβρίου απομακρύνεται, και πλέον γίνεται λόγος για αρχές του νέου έτους.
Από το ΤΑΙΠΕΔ εκτιμούν ότι όλες οι διαδικασίες που έπρεπε να γίνουν, έχουν όντως γίνει, και η διαδικασία θα μπορούσε να «τρέξει». Κάτι που δε γίνεται, αφού πλέον η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια του πολιτικού υπεύθυνου υπουργού Ναυτιλίας Θ.Δρίτσα, ο οποίος είναι προφανές πως πολιτικά αντιτίθεται στην ιδιωτικοποίηση. Παρά το γεγονός δε ότι η ΟΜΥΛΕ πλέον ασκεί και στον ίδιο αυστηρή κριτική, και παρ’ ότι ο Θ.Δρίτσας έχει μετακινηθεί από το «δεν πωλείται» στο «να πουληθεί με τους καλύτερους όρους για τους εργαζόμενους και την τοπική κοινωνία», είναι σαφές πως εργάζεται προσπαθώντας να κερδίσει χρόνο, βελτιώνοντας παράλληλα τους όρους παραχώρησης.
Εκείνο που δεν είναι σαφές πάντως, υποστηρίζουν κύκλοι της αγοράς, είναι αν το ενδιαφέρον των επενδυτών παραμείνει αμείωτο, μετά και το παιχνίδι καθυστερήσεων που φαίνεται να παίζει η κυβέρνηση. Οι ίδιοι κύκλοι, που παρατηρούν μια κινητικότητα και σημαντικές εξαγορές μεταξύ των μεγάλων παικτών στις θαλάσσιες μεταφορές, εκφράζουν φόβους ότι η απάντηση στις καθυστερήσεις εκ μέρους των επενδυτών μπορεί να είναι μια πολύ χαμηλή προσφορά που θα καθιστά εκ των πραγμάτων προβληματική την πώληση και θα περιπλέκει τόσο την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων όσο και τη σχέση της κυβέρνησης με τους πιστωτές.

 

ΠΗΓΗ:www.portnet.gr

- Διαφήμιση -