- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 6 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 6 Λεπτά

Ο κόσμος του κρασιού αποτελεί μια συνεχώς αναπτυσσόμενη βιομηχανία, με τα στατιστικά να αλλάζουν κάθε χρόνο και το κρασί να καταναλώνεται όλο και περισσότερο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Οι αγορές φαίνεται να δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον στη γενιά των Millennials ή αλλιώς Generation Y (δηλαδή στους νέους ανθρώπους που γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000) και με βάση αυτό, οι τάσεις για φέτος διαμορφώνονται κάπως έτσι.

Κρασί που σέβεται το περιβάλλον

Οι Millennials φαίνεται πως δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο να μάθουν πόσο παλαιωμένο είναι ένα κρασί, αλλά επιλέγουν από το ράφι με βάση μια έξυπνη ονομασία ή ένα ιδιαίτερο λογότυπο. Περίπου το 51% των γυναικών αυτής της γενιά, μάλιστα, δηλώνει ότι προτιμά τα βιολογικά κρασιά και τα βιώσιμα μπουκάλια, που σημαίνει ότι φουντώνει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον τάση στο κρασί, σύμφωνα με το winerist.com. Κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι το 28% των millennials πίνει κρασί σε καθημερινή βάση, που σημαίνει ότι οι αγορές θα βάλουν αυτούς και τις προτιμήσεις τους στους στόχους τους.

Παγωμένο κρασί

Το παγωμένο κρασί έκανε θραύση το καλοκαίρι του 2016 (θυμηθείτε το Frosé) και το Pinterest γέμισε με συνταγές και φωτογραφίες. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αναμείξετε λίγο κρασί με φρούτα και πάγο και να το μετατρέψετε σε ένα δροσιστικό ποτό, που μπορεί τώρα που είναι χειμώνας να μη σας φαίνεται δελεαστικό, αλλά το καλοκαίρι προβλέπεται να γίνει πάλι τάση και τα κρασιά αυτά να φιγουράρουν στις σπιτικές συγκεντρώσεις, αλλά και στα μενού εστιατορίων.

Όσο πιο φυσικό, τόσο το καλύτερο

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ειδικά οι γυναίκες αυτής της γενιάς αναζητούν κάτι πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Τα βιοδυναμικά κρασιά (που προέρχονται από οινοποίηση που δίνει έμφαση στην υγεία του εδάφους και του περιβάλλοντος, υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση για τη γεωργία), τα βιολογικά κι αυτά που παράγονται με την ελάχιστη παρέμβαση φαίνεται πως θα αποτελέσουν βασική επιλογή. Η κύρια διαδικασία πίσω από τη δημιουργία βιοδυναμικού και φυσικού κρασιού είναι «αφήστε το κρασί να γίνει μόνο του». Τα βιοδυναμικά κρασιά παράγονται με μια ολιστική άποψη, όπου η διαδικασία είναι φυσική και τα σταφύλια καλλιεργούνται με φροντίδα που φτάνει μέχρι το έδαφος. Τα φυσικά κρασιά παράγονται με παρόμοιο τρόπο, χωρίς, όμως, να ακολουθούν την ολιστική διαδικασία.

Κρασί από βαρέλι του bourbon

Αποτέλεσε τάση του 2016 κυρίως στο εξωτερικό και σίγουρα θα συνεχιστεί και το 2017. Βαρέλια που κάποτε «φιλοξένησαν» bourbon ή ουίσκι προσαρμόζονται για να χρησιμοποιηθούν στην παλαίωση κρασιού. Τα δρύινα βαρέλια ψήνονται για άρωμα και γεύση και όσοι είναι πιο περιπετειώδεις στις δοκιμές του κρασιού, συστήνεται να το δοκιμάσουν.

Κρασί στο σπίτι

Η κρίση φαίνεται πως έχει επηρεάσει και το πού θα πίνουμε το κρασί μας, αφού σύμφωνα με στατιστικά που παρουσιάζει το winerist, o κόσμος προτιμά να πιει λίγο κρασί στο σπίτι του, παρά να πληρώσει έξτρα για να το πιει έξω, με τις πωλήσεις να έχουν σημειώσει πτώση τόσο για το κρασί, όσο και για την μπίρα. Το 2015 οι πωλήσεις είχαν πέσει 1,6% και συνέχισαν να πέφτουν, που σημαίνει ότι η πτώση θα συνεχιστεί και φέτος, αφού το εισόδημα του κόσμου πλέον δεν επιτρέπει μεγάλες απολαύσεις όταν βρίσκεται έξω.

Πηγή: clickatlife.gr

 

- Διαφήμιση -