Εδώ και πολλά χρόνια ο κόσμος της μόδας απέρριπτε τα Crocs χωρίς δεύτερη ματιά. Το να τα φοράει κάποιος υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, ήταν «αυτοκτονία μόδας».
Αλλά αυτό τείνει να αλλάξει, καθώς σχεδιαστές παίρνουν στα χέρια τους τα «άνετα» παπούτσια και προσθέτουν τις δικές τους ανατρεπτικές πινελιές.
Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ο οίκος μόδας Balenciaga στην επίδειξη της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 παρουσίασε τα μοντέλα να φορούν παπούτσια τύπου Crocs – και αρκετοί λάτρεις της μόδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθουσιάστηκαν.
«Αντί να κάνει τα μοντέλα να υποφέρουν βαδίζοντας σε ψηλοτάκουνα πέδιλα ο οίκος Balenciaga επέλεξε χοντροκομμένα ζεύγη Crocs. Η γαλλική αυτοκρατορία της μόδας ένωσε τις δυνάμεις με την εταιρεία παραγωγής υποδημάτων για μία περιορισμένης έκδοσης συλλογής που αναβαθμίζει το κλασικό Clog σε 10ποντη πλατφόρμα με την ονομασία “Foam”».
«Όταν o Balenciaga μας προσέγγισε, ενθουσιαστήκαμε από την ευκαιρία να προωθήσουμε τα όρια των δυνατοτήτων σχεδιασμού για να δούμε τι μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί» είπε η Michelle Poole, στέλεχος της Crocs στο Footwear News.
«Η συνεργασία με τον Balenciaga ήταν τόσο διασκεδαστική για την ομάδα μας, μάς επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τον ενθουσιασμό και την ενέργεια που προκύπτουν από απρόσμενες συνεργασίες» πρόσθεσε.
O Demna Gvasalia διευθυντής δημιουργικού του Balenciaga πρόσθεσε στα Crocs girly λεπτομέρειες και προτίμησε έντονες αποχρώσεις του ροζ, του κίτρινου και του πράσινου.
Η μόδα έχει φλερτάρει ξανά με τα Crocs – ο Κρίστοφερ Κέιν ήταν ο πρώτος σχεδιαστής που συνεργάστηκε με το εμπορικό σήμα.
Στην πραγματικότητα, το λεγόμενο Ugly Shoe γίνεται μό,δα. Σανδάλια, σαγιονάρες και παπούτσια πεζοπορίας όλα εξευγενίζονται από τους σχεδιαστές. Παρατηρείται μία στροφή σε υποδήματα με μαλακό πέλμα συχνά από συνθετικά, εναλλακτικά υλικά αντί για δέρμα.
Ο Gvasalia εξήγησε ότι βρήκε τα Crocs απίστευτα μοντέρνα το χαρακτήρισε πολύ πρωτοποριακό και ελαφρύ υπόδημα.
«Είμαστε στο 2017 και τα παπούτσια που περάσαμε χρόνια προσπαθώντας να ξεχάσουμε έχουν γίνει τα είδη υπόδησης του μέλλοντος» σχολιάζεται σε δημοσίευμα του «Vanity Fair».