- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 8 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 8 Λεπτά
Με τη συμμετοχή 1000 και πλέον δρομέων-αγιοβασίληδων, πραγματοποιήθηκε χθες Σάββατο στον Δήμο Γλυφάδας το 4ο Santa Run, το πρώτο που διοργανώθηκε στα νότια προάστια της Αθήνας! Μόλις 10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα, το Santa Run έδωσε την ευκαιρία σε πλήθος κόσμου να ζήσει το εορταστικό κλίμα τρέχοντας μία διαδρομή 2,5 χιλιομέτρων στο κέντρο της Γλυφάδας, με σημείο εκκίνησης και τερματισμού το Holmes Place Club Γλυφάδας, προσφέροντας χαρά και ψυχαγωγία σε μικρούς και μεγάλους.
Παράλληλα με την προώθηση του φίλαθλου πνεύματος και του ευ αγωνίζεσθαι, οι συμμετεχόντες συνέβαλαν και στο έργο της ΑΜΚΕ «Charity4U – Αθλητισμός για Όλους», τη στήριξη νέων αθλητών για να συμμετάσχουν σε παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις, καθώς τα έσοδα του αγώνα θα διατεθούν για τον ευγενή αυτόν σκοπό.
aivasilis1
Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Γλυφάδας, με συνδιοργανωτές τα Holmes Place καθώς και την επιτυχημένη ομάδα πίσω από το Spetses mini Marathon, την εταιρεία επικοινωνίας Communication Lab.Ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου, δήλωσε: «Το Santa Run γέμισε το Δήμο μας με χριστουγεννιάτικο πνεύμα και χαρούμενα πρόσωπα, δίνοντας την ευκαιρία σε χιλιάδες ανθρώπους να προσφέρουν προς ευγενείς σκοπούς. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα Holmes Place για τη χαρά που μας έδωσαν να συνδιοργανώσουμε το επιτυχημένο event στην πόλη μας».
Ο Τομεάρχης Αθλητισμού του Δήμου Γλυφάδας Περικλής Δορκοφίκης, δήλωσε: «Στο πλαίσιο προώθησης του αθλητισμού, του φίλαθλου πνεύματος και του ευγενούς άμιλλας, ο Δήμος μας νιώθει περήφανος που συνέβαλε στη διοργάνωση του πιο χριστουγεννιάτικου αγώνα της χρονιάς, του Santa Run. Ελπίζουμε να σας δούμε όλους και του χρόνου!».
Η CEO των Holmes Place, κα. Έλλη Φλέγγα και η Μαρίνα Κουταρέλλη, CEO της Communication Lab δήλωσαν σχετικά: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Γλυφάδας για τη φιλοξενία και τη στήριξη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το Santa Run έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός τα Χριστούγεννα. Ειδικά φέτος, νιώθουμε διπλά χαρούμενοι που τα έσοδα θα διατεθούν στο «Charity4U», στους νέους αθλητές μας που προσπαθούν με συνέπεια και επιμονή να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους, αυτό της συμμετοχής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο».
Χρυσός Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Κωτσόβολος, η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, που θέλοντας να παρακινήσει τον κόσμο να συμμετάσχει στο Santa Run, μια ενέργεια με κοινωνικό χαρακτήρα, προσέφερε ειδικό κουπόνι σε όλους τους «Άγιους Βασίληδες», για να επισκεφτούν ένα από τα δύο καταστήματα του δικτύου στη Γλυφάδα (Λ. Βουλιαγμένης 83, Ύψος City Plaza και Λαζαράκη 11) για να κερδίσουν μοναδικά δώρα. την Κωτσόβολος και ο Άγιος Βασίλης μπορεί να πάρει δώρο!
aivasilis2
Ο Μακεδονικός Χαλβάς, το Γλυκό που Κάνει Καλό, έδωσε επίσης το «παρών» ως χορηγός ενέργειας και δύναμης σε όλους τους αθλητές και τους παρευρισκόμενους.
Beauty Partner του αγώνα ήταν η κορυφαία εταιρεία περιποίησης νυχιών essie, τα προϊόντα της οποίας διακρίνονται για την υψηλή τους ποιότητα και είναι πάντα σε αρμονία με τις πιο trendy τάσεις. Οι συμμετέχουσες στο Santa Run Athens είχαν την ευκαιρία να βάψουν τα νύχια τους σε χριστουγεννιάτικα χρώματα την ημέρα του αγώνα.
Με μια δυναμική παρουσία τα τελευταία χρόνια στην Ελληνική αγορά, η εταιρεία αθλητικών ειδών Under Armour, με τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο του παγκόσμιου αθλητισμού να την προτιμούν για τις προπονήσεις τους, στήριξε την προσπάθεια των Αϊ Βασίληδων.
H TAGHeuer, το απόλυτο luxury sport ρολόι, με τα μεγαλύτερα ονόματα του αθλητισμού παγκοσμίως να συγκαταλέγονται στους πρεσβευτές της μάρκας, και με σλόγκαν το #DontCrackUnderPressure, στήριξε την προσπάθεια των δρομέων.
Η Coca–Cola στήριξε αυτή την πρωτοβουλία για ακόμη μια φορά, στo πλαίσιo της δέσμευσης της να προωθεί έναν πιο υγιή και δραστήριο τρόπο ζωής.
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ανέλαβε για ακόμη μια χρονιά να δροσίσει και να ενυδατώσει τους Αϊ Βασίληδες.
Μια εορταστική απόλαυση περίμενε όλους τους δρομείς, η μοναδική γεύση White Chocolate Mocha των Starbucks RTD Chilled Classics στην κόκκινη συσκευασία RED CUP Limited Edition.
Τα ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης, με ιστορία που φτάνει σχεδόν έναν αιώνα, γνωστά για το μοναδικό τους mille–feuille προσέφεραν και φέτος στους μικρούς και μεγάλους συμμετέχοντες υπέροχα χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα από τα χαρακτηριστικά αυτοκίνητα – αντίκες τους.
Τη μουσική της εκδήλωσης ανέλαβε η ομάδα του Abbey Road Radio (www.abbeyroadradio.eu) με ένα σπέσιαλ Χριστουγεννιάτικο DJ set από το Νίκο Ζώη.
ΠΗΓΗ: www.glyfada24.gr
- Διαφήμιση -