Σοβαρές καταγγελίες από τον δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, για κυκλώματα εντός της διοικητικής μηχανής που έχουν γίνει κράτος εν κράτει και λειτουργούν σε βάρος του δήμου.
Αφορμή για τις καταγγελίες στάθηκε η αποχώρηση υπηρεσιών από κτίριο επί των οδών Μυστρά και Επιδαύρου για να στεγαστούν σε άλλα κτίρια με φθηνότερο ενοίκιο.
Ο δήμος πλήρωνε νοίκι 15.500 ευρώ το μήνα και κάποιοι προσπάθησαν να καθυστερήσουν την μετακόμιση «με συνεχείς καταγγελίες, αναφορές και προσφυγές για να συνεχίσει ο ιδιοκτήτης του κτιρίου να εισπράττει τα υπέρογκα ποσά ως αποζημίωση χρήσης. Δηλαδή 15.500 € για κάθε μήνα καθυστέρησης» αναφέρει ο Γιώργος Παπανικολάου.
Ένας βραχνάς 15.500 ευρώ μηνιαίως, ή αλλιώς 186.000 ευρώ τον χρόνο, για τον Δήμο μας επιτέλους σήμερα τελείωσε.
Αναφέρομαι στη μίσθωση από το 2012 χώρων σε κτίριο επί των οδών Μυστρά και Επιδαύρου για να στεγαστούν υπηρεσίες του Δήμου.
Και μιλώ για βραχνά, διότι εκτός από το υπέρογκο ενοίκιο για τα σημερινά δεδομένα, το κτίριο αυτό δεν κάλυψε ποτέ επαρκώς τις απαιτήσεις και τις ποιοτικές προδιαγραφές του Δήμου και της νομοθεσίας για τις λειτουργίες των υπηρεσιών του και λόγω της θέσης του και λόγω τεχνικών αδυναμιών. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι, πριν την εγκατάσταση του Δήμου, εκεί λειτουργούσε σουπερ μάρκετ με ό, τι αυτό συνεπάγεται.
Ο δε ιδιοκτήτης του κτιρίου ουδέποτε δέχθηκε -πάρα τις επανειλημμένες οχλήσεις μας- την δραστική μείωση του ενοικίου και την ποιοτική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων.
Η διαδικασία της αποχώρησης δεν ήταν εύκολη. Αντίθετα, αν και κάναμε πολύ έγκαιρα όλες τις νόμιμες διαδικασίες για την καταγγελία της μίσθωσης και την μετεγκατάσταση των υπηρεσιών του Δήμου, δεχθήκαμε ανελέητο πόλεμο, με συνεχείς καταγγελίες, αναφορές, προσφυγές και ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί, κατ’ αρχάς από τον ιδιοκτήτη του κτιρίου και στη συνέχεια από κάποιους «πρόθυμους», που έχουν γίνει κράτος εν κράτει εντός της διοικητικής μηχανής και που έσπευσαν να τον βοηθήσουν, διότι προφανώς δεν θέλουν το καλό του Δήμου και των δημοτών.
Ποιοι ωφελήθηκαν από αυτές τις καταγγελίες και την χρονοβόρα γραφειοκρατία που αυτές είχαν ως αποτέλεσμα; Ποιο ήταν το κίνητρο για όλη αυτή την ένταση;
Προφανώς να συνεχίσει ο ιδιοκτήτης του κτιρίου να εισπράττει τα υπέρογκα ποσά ως αποζημίωση χρήσης.
Δηλαδή 15.500 € για κάθε μήνα καθυστέρησης!
Η μετεγκατάσταση όμως ολοκληρώθηκε παρά τις προσπάθειες των μικροσυμφερόντων.
Ήδη από σήμερα οι υπηρεσίες του Δήμου μας θα στεγάζονται σε ήδη μισθωμένα κτίρια με πολύ χαμηλότερο μίσθωμα και σε ιδιόκτητα ακίνητα του Δήμου. Παραπέμπω στις σχετικές ανακοινώσεις για τις νέες διευθύνσεις των υπηρεσιών μας .
Συνεχίζουμε να υλοποιούμε την πάγια δέσμευσή μας για μείωση του κόστους λειτουργίας του Δήμου Γλυφάδας και εξοικονόμηση ποσών από ανελαστικές δαπάνες για τη δημιουργία και ανακατασκευή πεζοδρομίων, πλατειών, παιδικών χαρών, παιδικών σταθμών κλπ και τη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών.
Αυτή η ιστορία δημιούργησε μεγάλη αναταραχή.
Όπως όμως λέει ο θυμόσοφος λαός, «για να μας πολεμούν τόσο, κάτι καλό γίνεται».
Μεταστέγαση κοινωνικών δομών και Β’ ΚΕΠ Γλυφάδας
Για την καλύτερη και πιο λειτουργική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, οι κοινωνικές δομές του Δήμου Γλυφάδας και το Β’ ΚΕΠ της πόλης μεταφέρονται σε νέες εγκαταστάσεις.
Οι καινούργιες διευθύνσεις είναι οι εξής:
Β΄ΚΕΠ Γλυφάδας: Διαδόχου Παύλου 42 (δίπλα στο Παλαιό Δημαρχείο Γλυφάδας)
Κοινωνικό Παντοπωλείο: Αρχιπελάγους 29
Κοινωνικό Φαρμακείο & Κοινωνικό Ιατρείο: Αρχιπελάγους 29
Βοήθεια στο σπίτι: Καραϊσκάκη 34 και Τσιτσάνη
Κέντρα Κοινότητας: Καραϊσκάκη 34 και Τσιτσάνη
Κοινωνική Υπηρεσία: Καραϊσκάκη 34 και Τσιτσάνη
Γραφείο Ψυχολόγου: Καραϊσκάκη 34 και Τσιτσάνη
ΠΗΓΗ:www.notia.gr