- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 3 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 3 Λεπτά

Μετά από 33 μήνες …απραξίας, ένα διάστημα κατά το οποίο έχει ολοκληρωθεί μόλις το 13% του μεγάλου έργου κατασκευής του ρέματος Κόρμπι Βάρης, ενώ στους πρώτους 24 μήνες υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί, η ανάδοχος εταιρεία ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ παραιτήθηκε από τη μεγάλη εργολαβία, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.

Είναι μια διπλά θετική εξέλιξη για τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και για την Περιφέρεια Αττικής στην οποία ανήκει το έργο: Ένας μη συνεργάσιμος εργολάβος, τον οποίο η δημοτική αρχή και ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος κατήγγειλε πλέον ανοιχτά, αποσύρεται αυτοβούλως και παράλληλα, αναδεικνύεται ως δεύτερος μειοδότης μια απολύτως αξιόπιστη εταιρεία, η Intrakat, που ανήκει μάλιστα σε έναν δημότη των 3Β.

 

Ο εκτροχιασμός της ΜΕΤΡΟ που χτύπησε τον μειοδοτικό διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής προσφέροντας εξαιρετικά σημαντική έκπτωση στο προϋπολογισμένο κόστος του έργου, της τάξης του 59%, οφείλεται σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς στην απότομη αύξηση του κόστους των πρώτων υλών λόγω της πανδημίας. Μέχρι σήμερα βέβαια το έργο εκτελούνταν στο ρελαντί, με τον εργολάβο να επικαλείται διαρκώς διάφορες αφορμές για τη διακοπή των εργασιών.

Η συστηματική πίεση της δημοτικής αρχής, με έγγραφες οχλήσεις προς την Περιφέρεια, ακόμη και με εξώδικες δηλώσεις, τελικά έφερε ένα θετικό αποτέλεσμα. Αντί να οδηγηθεί ο εργολάβος σε διαδικασία έκπτωσης, κάτι που διαδικαστικά θα σήμαινε καθυστέρηση του έργου τουλάχιστον κατά μία διετία προκειμένου να διεξαχθεί νέος διαγωνισμός, η ΜΕΤΡΟ αποσύρθηκε αφήνοντας τη θέση της στον επόμενο μειοδότη, που ήταν η INTRAKAT, μια απολύτως λειτουργική και βιώσιμη εταιρεία, της οποίας αντιπρόεδρος είναι ο Ντίνος Κόκκαλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της δημοτικής αρχής, η νέα σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί μεταξύ Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2021, με τα έργα του ρέματος να ξεκινούν με εντατικούς ρυθμούς αμέσως μετά.

 

 

ΠΗΓΗ: Γιώργος Λαουτάρης, www.3vita.gr

 

- Διαφήμιση -