Αναταραχή και αντιδράσεις προκαλεί στις πόλεις και τις κοινωνίες των ακτών της Αττικής και εν γένει των αποκαλούμενων Νοτίων Προαστίων από τις συγχωνεύσεις , καταργήσεις και τις αλλαγές των λεωφορειακών γραμμών που ανήγγειλε ο ΟΑΣΑ (βλέπε σχετικό ρεπορτάζ στο Attica Coast).
Πάντως οι δήμοι προσπαθούν να βρουν λύσεις για να εξυπηρετηθούν οι πολίτες και μάλιστα σε μια περίοδο που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Ο Δήμαρχος Γλυφάδας , Γιώργος Παπανικολάου, μετά και τις ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ , επιταχύνει τις κινήσεις και τους σχεδιασμούς του , για να αναδιοργανώσει και να βελτιώσει την δημοτική συγκοινωνία.
Μία από τις κεντρικές προτεραιότητες του κ. Παπανικολάου , από την ανάληψη των καθηκόντων του ήταν και παραμένει η ριζική αναδιοργάνωση της δημοτικής συγκοινωνίας.
Σύμφωνα μάλιστα με τις πληροφορίες, ο νέος Δήμαρχος Γλυφάδας , από τις πρώτες μέρες έτρεξε το θέμα της αναδιοργάνωσης της συγκοινωνίας , με αξιοποίηση κονδυλίων από το ΕΣΠΑ . Μάλιστα έψαξε την δυνατότητα να μισθώσει αμέσως λεωφορεία της ΕΘΕΛ , ωστόσο αυτό το εγχείρημα δεν προχώρησε, καθώς τα λεωφορεία που υπήρχαν διαθέσιμα ήταν σχεδόν παροπλισμένα , με πολλές αβαρίες και υπερβολικά , μεγάλο κόστος συντήρησης.
Πάντως , σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δήμαρχος Γλυφάδας , θα αγοράσει 6 λεωφορεία για να αντιμετωπίσει ριζικά το θέμα της τοπικής συγκοινωνίας και να υπάρξει εξυπηρέτηση των κατοίκων της πόλης.
Όμως για να υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο και να ολοκληρωθεί η δρομολόγηση των 6 νέων λεωφορείων χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 μήνες , οπότε η αναστάτωση που προκάλεσε η σχεδόν αιφνίδια απόφαση του ΟΑΣΑ θα έχει και τις παρενέργειες της για κάποιο χρονικό διάστημα.
Πάντως υπολογίζεται μάλιστα ότι τέλος του χρόνου , αρχές του 2015 θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την «δρομολόγηση» των έξη λεωφορείων στη Γλυφάδα