- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 9 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 9 Λεπτά

από το www.geitoniamou.gr

Την Τρίτη 28 Μαρτίου ανοίγει τις πόρτες του, ο Σκλαβενίτης, στον Άλιμο (Παλαιστίνης & Λαμίας 1), στη θέση του πρώην Carrefour. Ήδη έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια ενώ έγινε η αποκάλυψη της νέας πινακίδας, στην πρόσοψη του κτιρίου.

Τις πρώτες μέρες λειτουργίας θα υπάρχουν μεγάλες προσφορές (ένα συν ένα δώρο). Το τεράστιο υπαίθριο πάρκινγκ, είναι το μεγάλο «όπλο» του νέου σούπερ μάρκετ, αφού κάνει ευκολότερη την πρόσβαση στους πελάτες του.

 

 

 

 

Τα συνεργεία δουλεύουν ασταμάτητα για να είναι όλα έτοιμα 

 

Του Απόστολου Σκουμπούρη/liberal.gr

Σχεδόν 25 ημέρες μετά (και) την… νομική αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και την αλλαγή του ΑΦΜ, αλλά μετά από σχεδόν μια… διετία υπολειτουργίας, προβληματισμού και συρρίκνωσης, τα πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος, έχουν αρχίσει – σταδιακά – να αλλάζουν πρόσωπο.

Πρόκειται για μια γιγάντια μάχη με το χρόνο, την οποία καλείται να δώσει ο όμιλος Σκλαβενίτη, ένα μεγάλο στοίχημα, ίσως το μεγαλύτερο που έχει «παιχτεί» στο λιανικό εμπόριο της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια!

Εύλογα, πρώτη προτεραιότητα είναι να γεμίσουν τα ράφια με προϊόντα και μετά να φτιαχτεί η… μόστρα και η «φίρμα» της εξωτερικής εμφάνισης, οπότε σε λίγα καταστήματα – προς το παρόν – έχει γίνει αλλαγή της εξωτερικής ταμπέλας. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, κάποια από τα καταστήματα έχουν ήδη αλλάξει (και) εξωτερική εικόνα, κάποια άλλα όχι.

Πάντως, ασχέτως αν έχουν αλλαχθεί οι ταμπέλες, στα περισσότερα καταστήματα έχουν ξεκινήσει διαδικασίες ανακαίνισης, ενώ σε όλα πλέον οι σακούλες διαθέτουν πλέον φέρουν την επωνυμία «Σκλαβενίτης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Μαρούσι, το μεγάλο – πάλαι ποτέ Prisunic Μαρινόπουλος – κατάστημα

στην οδό Χειμάρας παραμένει Μαρινόπουλος, ενώ χωρίς καθόλου εξωτερικό γνώρισμα, χωρίς καθόλου ταμπέλα είναι απ’ έξω και το υπερμάρκετ πρώην Carrefour στο εμπορικό κέντρο Avenue επίσης στο Μαρούσι.

Πάντως, το γνωστό πρώην Μαρινόπουλος στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας κάτω από το Θέατρο Λαμπέτη, έχει αλλάξει και έχει γίνει Σκλαβενίτης.

Στην Κρήτη και στην Ιεράπετρα το πρώτο κατάστημα από το παλιό δίκτυο Μαρινόπουλος έχει αναρτήσει την καινούρια επιγραφή σηματοδοτώντας την αλλαγή σελίδας από το νοτιότερο σημείο της χώρας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, το «γέμισμα» (πληρότητα) στα ράφια αυτές τις ημέρες φτάνει περίπου στο 40-50% μεσοσταθμικά, καθώς άλλα καταστήματα είναι σχεδόν γεμάτα κι άλλα με σημαντικές ελλείψεις.

Εύλογα η προτεραιότητα έχει δοθεί στα «δυνατά» καταστήματα που είναι μέσα στον αστικό ιστό κάθε πόλης και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, εκεί όπου η «μάχη» επανέλκυσης πελατών, κρίνεται ότι είναι πιο εύκολη, πιο βατή.

Το μεγάλο στοίχημα για τη Σκλαβενίτης

Αντιθέτως, μεγάλο στοίχημα για τον όμιλο παραμένει το… επαναλανσάρισμα κολοσσιαίων υπερμάρκετ που εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο έχουν απολέσει τη… δεδηλωμένη των καταναλωτών, οι οποίοι στράφηκαν σε άλλες φίρμες. Πρόκειται για τα καταστήματα που δούλευαν πάρα πολύ με πελάτες με αυτοκίνητο και λιγότερο ως καταστήματα «γειτονιάς», τα οποία θα έχουν και τη μεγαλύτερη δυσκολία επανάκαμψης.

Κατ’ εκτίμηση παραγόντων της αγοράς για την ολοκλήρωση της τροφοδοσίας απαιτείται ποσό 40 εκατ. ευρώ, που προέρχεται από την λεγόμενη ενδιάμεση χρηματοδότηση.

Σεμινάρια επανεκπαίδευσης προσωπικού

Παράλληλα το τελευταίο διάστημα λαμβάνουν χώρα σεμινάρια επανεκπαίδευσης του προσωπικού ώστε να υιοθετήσουν τις νέες εταιρικές αρχές και την κουλτούρα του ομίλου Σκλαβενίτης, που θεωρείται και το «κλειδί» της επιτυχίας έως τώρα της εν λόγω φίρμας.

Σημειώνεται ότι στην εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ» μεταβιβάστηκαν συνολικά 400 καταστήματα. Εξ αυτών 238 ανήκαν στη «Μαρινόπουλος ΑΕΓΕ», 103 στην «Express M A.E.», 15 στην «Ξυνός Α.Ε.», 2 στην «Πειραϊκόν Α.Ε.» (πρόκειται για θυγατρικές της «Μαρινόπουλος»).

Τα υπόλοιπα 42 σημεία πώλησης αφορούν στην ουσία μεταβίβαση στην «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» των συμμετοχών που είχε ο όμιλος Μαρινόπουλου στις εξής εταιρείες: «Μαρκέτα» στη Σαντορίνη (3 καταστήματα), «Παλαμάρης» στην Τήνο και τη Σύρο (4 καταστήματα), Κρόνος – Καρακίτσος στην Πάτρα (17 καταστήματα και Chris Cash & Carry στην Κύπρο (18 καταστήματα).

Με βάση, πάντως τις αρχικές εκτιμήσεις η επιχείρηση «ανάσταση του δικτύου και επανατοποθέτηση στην αγορά», θα απαιτήσει τουλάχιστον 4-6 μήνες, εγχείρημα που κάθε άλλο παρά εύκολο είναι.

Πέρα από τη χρηματοδότηση θα πρέπει να πειστούν οι καταναλωτές να επανέλθουν. Με δεδομένο ότι σχεδόν το 50% των αγορών γίνονται μέσα από προσφορές, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, θα πρέπει η αλυσίδα Σκλαβενίτης να προχωρήσει σε σειρά προωθητικών ενεργειών.

Η πίεση στους προμηθευτές και η έξωθεν καλή μαρτυρία της Σκλαβενίτης

Καθώς αυτό θα πρέπει να γίνει σε όλα τα σημεία πώλησης και μάλιστα ταυτόχρονα, εύλογα θα υπάρξει μεγάλη πίεση στους προμηθευτές. Οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι μέσα σ’ έναν πρωτοφανή και διαρκώς εντεινόμενο «πόλεμο» των αλυσίδων που σκοτώνουν τις τιμές, δουλεύοντας με πολύ μικρό ή καθόλου περιθώριο κέρδους, προσπαθώντας να ελέγξουν… τζίρους, όγκους και «περιοχές».

Οι προμηθευτές, είναι αιχμάλωτοι ενός ιδιότυπου καθεστώτος, χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν. Πάντως, όλη η αγορά εύχεται να επιτύχει το κολοσσιαίο εγχείρημα της οικογένειας Σκλαβενίτη, για το καλό όλων, ενώ θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη οικογένεια έχει και εξαιρετική έξωθεν μαρτυρία, σ’ ότι αφορά τη συνέπεια και την ταχύτητα στην εξόφληση των συνεργατών – προμηθευτών. Ευχή όλων είναι να συνεχίσει έτσι…

- Διαφήμιση -