- Διαφήμιση -
Χρόνος Ανάγνωσης: 7 ΛεπτάΧρόνος Ανάγνωσης: 7 Λεπτά

Μετά από αναμονή, σήμερα 8 Ιουνίου 2022 υπογράφτηκε η σύμβαση παραχώρησης για την άδεια καζίνο στην περιοχή της επένδυσης του Ελληνικού. Οι υπογραφές είναι μεταξύ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και υπουργείου Οικονομικών από τους κ. Περιστέρη και Σταΐκούρα.

Στη συνέχεια θα υπάρξει και η κύρωση της από την Βουλή των Ελλήνων. Η κύρωση αυτή θα δώσει σάρκα και οστά σε μια επένδυση της οποίας ο διαγωνισμός πέρασε κυριολεκτικά από διελκυστίνδες. Τελευταία πράξη είναι η άδεια λειτουργίας καζίνο που θα δοθεί από το υπουργείο Οικονομικών και την ΕΕΕΠ στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Ο όμιλος κατάφερε να φτάσει στο τέλος έναν από τους δυσκολότερους διαγωνισμούς και θα βάλει μπρος ένα έργο το οποίο ξεπερνά σε προϋπολογισμό όποιο άλλο έργο έχει μέχρι σήμερα προγραμματιστεί εντός και εκτός Ελληνικού. Για να δώσουμε ένα δείγμα, η επένδυση που αγγίζει το ένα δισ. ευρώ, πλησιάζει σε αξία τη σύμβαση για την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ή της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης και είναι σχεδόν παρόμοια με το τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών θα προχωρήσει στο νέο επενδυτικό σχήμα με την Hard Rock που θα συμμετέχει για πρώτη φορά σε επένδυση για καζίνο στην Ευρώπη. Το νέο επενδυτικό σχήμα θα είναι αυτό που θα τρέξει το μεγάλο αυτό έργο και θα γίνει η εκκίνηση της επένδυσης για το καζίνο στο Ελληνικό. Τις προσεχείς ημέρες, ίσως και άμεσα θα κατατεθεί άμεσα αίτημα στο υπ. Οικονομικών για διεύρυνση της κοινοπραξίας και την είσοδο της Hard Rock με 51%.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές θα υπάρξει νέος σχεδιασμός ο οποίος θα ακολουθεί τις επιταγές ενός βιοκλιματικού κτιρίου που θα ενσωματώνεται με το γενικότερο πνεύμα της περιοχής όπως θα διαμορφωθεί. To σχέδιο για το νέο κτιριακό συγκρότημα θα ακολουθεί μοντέρνο αρχιτεκτονικό ύφος και θα είναι πιο συντηρητικό σε σχέση με το αρχικό σχέδιο που είχε παρουσιαστεί πριν από κάποια χρόνια.

«Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα, που σηματοδοτεί την έναρξη της προσπάθειας να υλοποιήσουμε μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που προωθούνται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, με πολλαπλά οφέλη για τη χώρα μας» δήλωσε ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γιώργου Περιστέρη, με αφορμή τη σημερινή υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης.

«Στον χώρο του Ελληνικού θα δημιουργήσουμε μαζί με τους συνεργάτες μας μία ολοκληρωμένη τουριστική και ψυχαγωγική ανάπτυξη, που θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο πολυτελείας, κορυφαίους προορισμούς ψυχαγωγίας, συνεδριακό κέντρο, καταστήματα, εστιατόρια, καζίνο και ένα σύνολο υπηρεσιών και υποδομών υψηλής ποιότητας. Η ανάπτυξη αυτή αναμένεται να προσελκύσει πλήθος τουριστών, ενισχύοντας τη θέση της Αθήνας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Παράλληλα, θα φέρει ανάπτυξη, χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και σημαντικότατα έσοδα για το ελληνικό Δημόσιο.» σημείωσε ο κ. Περιστέρης.

Χρονοδιάγραμμα κατασκευής

Για να μπορέσει να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου θα πρέπει να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες μελέτες και να εκδοθούν όλες οι σχετικές άδειες μεταξύ των οποίων και η οικοδομική που θα δώσει και το πράσινο φως για την κατασκευή. Το πιθανότερο σενάριο είναι να δούμε τα έργα να ξεκινούν εντός του 2023.

Το ύψος της επένδυσης παραμένει φυσικά σύμφωνα με την προσφορά και θα αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Θα είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κτιριακό έργο της χώρας και βέβαια το μεγαλύτερο από τα project της επένδυσης του Ελληνικού. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα είναι η κατά 100% κατασκευάστρια του έργου μέσω της ΤΕΡΝΑ.

Πηγές κοντά στο θέμα επισημαίνουν στο ypodomes.com πως η γενική εκτίμηση είναι πως το έργο θα χρειαστεί περίπου 36 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί. Ουσιαστικά η έναρξη λειτουργίας του θα είναι εφικτή περίπου στο τέλος της πρώτης φάσης των έργων στο Ελληνικό.

Θα αποτελεί έναν από τους 3 Πύργους του παραλιακού μετώπου του Ελληνικού, μαζί με τον Marina Tower και τον πύργο κατοικιών. Η νέα εικόνα του κτιρίου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τοπόσημα της επένδυσης.

Για την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ένα ακόμα μεγάλο κτιριακό έργο που προσθέτει στην ατζέντα της και την φέρνει στον στόχο των έργων 4,5 δισ. ευρώ.

- Διαφήμιση -